dimecres, 10 d’octubre del 2012

QUIN ESQUEMA SEGUEIXEN LES ENTRADES AL BLOC

He volgut dedicar una entrada exclusiva al bloc amb la descripció de l'estructura que duré a terme a partir d'ara a les entrades per facilitar la lectura ràpida i concisa a tot aquell que vulgui fer-ne seguiment. 

Procuraré cenyir-me a  un format similar a totes les entrades de manera que el lector es pugui centrar ràpidament en aquells aspectes que li siguin del seu interès. Per tant , els post tindran dos parts conceptuals:

el post pròpiament dit que es desglosa en:
  • Títol: molt important per que té el deure de condensar allò del que es parlarà i alhora ha de ser suficientment suggeridor per despertar en el lector l'interès per la serva lectura.
  • el desenvolupament de l'entrada: es correspondrà amb l'exposició d'allò que es vol transmetre, ja sigui un exercici encomanat per GTIC, com els apunts d'una classe, com una reflexió personal entorn qualsevol tema que consideri interessant per penjar al bloc.
Reflexions personals encarades en dues direccions:
  • I QUÈ MÉS? reflexionar sobre què he après més enllà del que literalment se'm sol.licitava en cada exercici o apunts explicats.
  • COM HO FAN ELS QUE EN SABEN? Aprofitant que estic en una carrera universitària on rebo classes de mestres que ensenyen a ser mestres, què millor per apendre a ser-ho a través d' observar com ho fan els que tenen el gran repte d'ensenyar a ensenyar. M'he proposat posar-me a la seva pell i intentar concloure quins objectius didàctics hi havia radera de les tasques encomanades o la classe impartida.

Així doncs, espero poder dur a terme l'objectiu que m'he marcat, tot i que de moment, la meva praxis pel núvol encara està molt lluny del que seria desitjable. M'hauré de posar les piles per que sense el domini del mitjà d'expressió no es possible expressar allò que un desitja. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada