dimarts, 25 de setembre del 2012

PRESENTACIÓ

Sigueu benvinguts al bloc MÓN MENUT!



El meu nom és Goretti Guillén Tunica, sóc estudiant de primer curs de la Universitat Blanquerna del Grau d'Educació Infantil. 

Sóc arquitecta, amant de la meva professió, que fa gairebé cinc anys vaig començar a interesar-me de forma molt intensa per tot allò que afecta als infants i molt especialment per com es du a terme la seva educació i creixement personal des dels diferents estaments de la societat actual. 

Probablement el naixement dels meus fills ha estat cabdal per alimentar el creixent interès que m'ha dut fins aquí. L'interès per l'educació ha estat des de sempre present, vaig realitzar tot just acabada la carrera d'arquitectura el C.A.P per poder impartir classes a ESO, però la sort d'iniciar la meva activitat laboral en un despatx que m'ha permès desenvolupar-me en diferents vessants de l'arquitectura ha fet que mai m'hagi sumergit en el món de la docència. 

Així doncs, inicio des d'aquest bloc, una exposició a cor obert dels meus aprenentatges entorn l'educació infantil amb la intuïció que les dues disciplines que m'omplen en aquest moment, l'educació d'infants i l'arquitectura, tenen molts punts de trobada. Només cal cercar-los.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada